سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین گفت:در پایان مسابقات لیگ بین المللی اسکی آلپاین،برترین ها از نظر پوئن فیز مشخص می شوند اما این فدراسیون است که در خصوص اعزام اسکی بازان به سوچی تصمیم می گیرد.

 علیداد ساوه شمشکی سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دور اول مسابقات لیگ بین المللی اسکی آلپاین در پیست دربندسر و دور دوم آن هم در پیست شمشک برگزار شد که البته همچنان در حال پیگیری است.
 
وی افزود:در این دور از لیگ اسکی بازان خارجی استقبال وی‍ژه ای از مسابقات داشتند اما با این وجود ملی پوشان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و نتایج مطلوبی نیز کسب کردند تا جایی که نتایج بسیار خوبی هم در کلیه روزها به دست آوردند.
 
ساوه شمشکی تصریح کرد: در بخش بانوان فروغ عباسی از نظر پوئن فیز بالاترین امتیاز را کسب کرده است  اما این فدراسیون است که تصمیم می‌گیرد  چه اسکی بازی را به سوچی بفرستد.
 
وی درباره نتایج ضعیف خارجی‌ها در روزهای پایانی بیان کرد: این احتمال وجود دارد که خارجی‌ها به علت اینکه پیست عوض شده بود و آنها به برف دربندسر عادت کرده بودند و کمتر در پیست جدید تمرین کردند نتوانستند نتایج خوبی در روزهای آخر کسب کنند به هر حال آشنایی اندک به پیست شمشک یکی از عوامل افت نتیجه آنها در روزهای پایانی بود.
 
سرمربی تیم ملی آلپاین درباره وضعیت مرجان کلهر عنوان کرد:متاسفانه مرجان کلهر در اردوی اتریش  مصدوم شد وامسال المپیک را از دست داد.در المپیک گذشته وی نماینده بانوان کشورمان بود.
 
ساوه شمشکی درباره عملکرد تیم ملی اسکی بیان کرد: در حال حاضر چهار اسکی بازمان در بین 500 اسکی باز برتر دنیا قرار  دارند ولی ما در بخش آقایان دارای 2 سهمیه و در بخش بانوان صاحب یک سهمیه هستیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: امتیازات اسکی بازان در بخش آقایان در مارپیچ بزرگ و کوچک با هم  جمع  و احتساب می‌شود، اما برای بانوان فقط امتیازات مارپیچ کوچک حساب خواهد شد.
 
سرمربی تیم ملی اسکی عنوان کرد: لیگ بین المللی آلپاین  روز چهارشنبه 25 دی ماه به اتمام می رسد و مشخص خواهد شد که پوئن کدام اسکی بازان نسبت به بقیه بالاتر است با همه این تفاسیر فدراسیون تصمیم می‌گیرد که چه اسکی بازانی را به مسابقات المپیک اعزام کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، تیم اسکی ، عالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار