هفتمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان در بخش ویژه به معرفی بهترین کتاب‌های کودکان و نوجوانان با موضوع مدیریت شهری خواهد پرداخت.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا توکل صدیقی"، دبیر هفتمین جشنواره کتاب برتر اعلام کرد در بخش ویژه این جشنواره، بهترین آثاری که با موضوعات مدیریت شهری  انتشار یافته‌اند، معرفی و تقدیر خواهند شد. 

به گفته توکل صدیقی این بخش از جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برپا شده و در آن کتاب‌های کودک ونوجوانی که در سال‌های 90 و 91 با موضوعاتی همچون همسایه‌داری، ترافیک، آلودگی هوا و احترام به بزرگتر‌ها منتشر شده اند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند. 

دبیر جشنواره کتاب برتر از دیگر موضوعات این بخش جشنواره به فضای سبز، احترام به حقوق کودکان، بازیافت و نگهداری از لوازم عمومی شهری اشاره کرد. 

توکل صدیقی ضمن اشاره به همکاری موفق با شهرداری در دوره قبل جشنواره و بازتاب گسترده آثار برگزیده این بخش در جشنواره ششم، از راه‌یابی 48 اثر به مرحله نهایی بخش جنبی جشنواره هفتم خبر داد و تاکید کردکه در جشنواره امسال، اولویت این بخش با آثار ادبی همچون شعر و داستان خواهد بود. 

گفتنی است، جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه و معرفی آثار برتر هفتمین دوره آن در بهمن ماه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: کتاب ، جشنواره ، کتاب برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار