اولین نشست خبری معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه علوم تحقیقات برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اولین نشست رسانه ای با حضور معاون پژوهشی دانشگاه آزاد امروز در دانشگاه علوم تحقیقات  برگزار شد. در همین راستا دکتر ابراهیم واشقانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از  اهداف اصلی این نشست، بالا بردن کیفیت فعالیت از جمله فعالیت پژوهشی است. که در این راستا 3 بخش نامه صادر شده است.

وی افزود: اولین بخشنامه در خصوص  حق الزحمه مشاوران و استادان دانشگاه  است که بعد از ابلاغ این بخش نامه حق الزحمه آن ها معادل دانشگاه دولتی خواهد شد، این موضوع باعث ایجاد انگیزه بین اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد است تا به فعالیت خود بپردازند.

 وی در ادامه بخشنامه اول اظهار کرد: این بخش نامه یکی از گام های مهم در اجرای سیاست یکسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد با دانشگاه دولتی است.

وی اظهار داشت: بخش نامه ی دوم تشویق مقالات است که بسیار حائز اهمیت بوده  که  این بخش نامه در راستای حفظ شتاب تولیدات ملی و افزایش کیفیت طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشنامه سوم مقررات دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری  مطرح شده که قبلا 3 راه برای دفاع دکتری وجود داشت که مقالات ISI و مقالات مورد تایید وزارت بهداشت علوم بود که طبق این بخشنامه دانشجویان باید مقالات ISI را ارائه بدهند.
انتهای پیام/
برچسب ها: کیفیت ، دانشگاه ، آزاد ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار