مدیر بوستان ولایت، از برگزاری همایش هوای پاک و پیشگیری از بیماری‌های ریوی در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش هوای پاک و پیشگیری از بیماری‌های ریوی در ضلع جنوبی درب شماره دو مقابل قلعه شادی سالن آمفی تئاتر استاد شهریار بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این همایش روز چهارشنبه 25 دی ماه سال 92 از ساعت 10 تا 12 در سالن آمفی تئاتر استاد شهریار واقع در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

نصر با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این همایش مرکز آموزش مهارتهای رفتاری کودکان و نوجوانان ، کلینیک ترک سیگار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، سرای محله خانی آباد نو شمالی و بوستان ولایت مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری همایش روز هوای پاک و پیشگیری از بیماریهای ریوی در سالن آمفی تئاتر استاد شهریار در بوستان ولایت، قرائت قرآن، سخنرانی دکتر افشار، پخش کلیپ دکتر بیگدلی با موضوع هوای پاک و پیشگیری از بیماری‌های ریوی، توزیع 100 پکیج اطلاع رسانی بیماری‌های ریوی از کلینیک ترک سیگار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران از اقدامات اجرایی این طرح است.

نصر در پایان با اشاره به اقدامات دیگر بوستان ولایت در این همایش افزود: برگزاری همایش هوای پاک با اجرای نمایش طنز، برگزاری ویژه برنامه‌های سیرک و حرکات نمایشی، نمایش تئاتر گروه‌ فرآموز با اجرای ویژه برنامه‌های نمایشی هوای پاک، از اقدامات دیگر بوستان ولایت در این همایش است./
انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، جمعیت ، کلینیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار