شهردار منطقه 22گفت: منطقه 22به منظور فراهم کردن شرایط رفاه و آسایش تماشاگران شهرستانی شهر آورد هفتاد و هشتم ؛ هشتمین اردوگاه موقت را در بوستان جنگلی خرگوش دره برپا کرد.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوگاه اسکان موقت با دو هزار متر مربع مساحت به صورت سرپوشیده است.

وی تصریح کرد: این اقدام با هدف ساماندهی اسکان تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و در واقع در حمایت از ورزش و ورزش دوستان صورت می‌گیرد.

وی گفت: از پنجشنبه شب و یک شب بعد از برگزاری این مسابقه اردوگاه دوهزار متر مربعی در بلوار غربی استادیوم مقابل در غربی این ورزشگاه برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه موقت نیز همچون گذشته در محل برپایی این اردوگاه مستقر می‌شود افزود: اجرای مسابقات ورزشی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در محل برپایی اردوگاه موقت نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای پذیرایی از مهمانان شهرستانی منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: برپایی این اردوگاه موقت با توجه به تدابیر شهردار تهران مبنی بر تامین آسایش تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و با هماهنگی و مشارکت معاونت‌های مختلف شهرداری منطقه و یگان ویژه ناجا، هلال احمر، آتش نشانی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: برگزاری ، تدابیر ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار