شیراز/

اکران 10 درصد از آثار جشنواره مردمی فیلم عمار کشور در فارس

10 درصد از آثار جشنواره مردمی فیلم عمار کشور در استان فارس اکران می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دبیر استان فارس جشنواره فیلم مردمی عمار با بیان اینکه آثار این جشنواره در 500 نقطه فارس اکران می شود ، گفت: این استان 10 درصد از اکران‌های سراسر کشور در این جشنواره را دارد به این معنا که در 500 نقطه از استان، آثار رسیده نمایش داده می‌شود.

معین محمدی‌ ساردویی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی فیلم «عمار» در نخستین سالروز حماسه 9 دی کلید خورد، اظهار داشت: در سال 89 این جشنواره با اکران در تهران و 20 نقطه کشور آغاز شد و سپس در سال بعد در 300 نقطه و هم‌‌اکنون در 900 نقطه به اکران رسید.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 2 هزار و 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این آثار در قالب 92 جشنواره مردمی فیلم «عمار» در 5 هزار نقطه از کشور به اکران برسد.

محمدی‌ساردویی با بیان اینکه سازندگان آثار رسیده به جشنواره مردمی فیلم «عمار» از قشر خاصی نیستند، افزود: دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، دانشگاهیان و در مجموع، تمام اقشار جامعه، کارگردانان و سازندگان آثار «عمار» هستند.

دبیر استان فارس جشنواره مردمی فیلم «عمار» همچنین گفت: آثار رسیده به جشنواره در قالب فیلم سینمایی، مستند، انیمیشن، نماهنگ، کلیپ در موضوعاتی مانند دفاع مقدس، جنگ نرم، جهاد اقتصادی، انقلاب اسلامی، مرگ بر آمریکا و ... است.

وی ادامه داد: اکران آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در استان همزمان با سراسر کشور از اواسط دی ماه آغاز و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه دارد و با یک مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

دبیر فارس جشنواره مردمی فیلم «عمار» با بیان اینکه 19 شهرستان در این استان درخواست اکران آثار این جشنواره را داشته‌اند، افزود: در استان بیش از 300 نقطه برای اکران آثار اعلام آمادگی کرده‌اند که در شیراز به 100 نقطه می‌رسد.

وی مساجد، منازل شهدا، مدارس در تمام مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، گلزار شهدا، دفاتر اصناف و... را مکان‌های اکران آثار جشنواره مردمی فیلم «عمار» دانست.

محمدی‌ساردویی با اشاره به اینکه همچنان مردم می‌توانند برای اکران آثار این جشنواره نام‌نویسی کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ammarfilm.persianblog.ir آمادگی خود را برای اکران آثار اعلام کنند تا آثار در اختیار آن‌ها قرار گیرد./س

انتهای پیام/



برچسب ها: اکران ، جشنواره ، عمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.