انتشار خبری مبنی بر دستگیر شدن چهره سرشناس محیط زیست کشور ˈ محمد علی اینانلو ˈ به جرم شکار غیرمجاز در شهرستان شاهرود به همراه لاشه شکار تکذیب شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،رییس اداره محیط زیست شاهرودگفت : سه نفر در این باره دستگیر شده اند که هیچ یک از آنها خود این شخص نبوده بلکه یکی از افراد دستگیر شده از بستگان وی است.
سید مهدی خاتمی افزود : نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود در جریان گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع تپال محدوده ده ملا به حضور یک دستگاه خودروی تویوتا که در حال خروج از منطقه بود مشکوک می شوند.
وی اعلام کرد : محیط بانان پس از کمین در مسیر خروج از منطقه، نسبت به توقف و بازرسی از این خودرو اقدام کردند.
خاتمی اظهارداشت : در جریان بازرسی از این خودرو لاشه یک راس قوچ وحشی 3 ساله به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی دوربین دار اتریشی و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و سرنشینان خودرو که سه نفر بودند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
رییس اداره محیط زیست شاهرود افزود: یکی از سرنشینان این خودرو از بستگان این چهره سرشناس بود و اسلحه گلوله زنی کشف شده نیز متعلق به وی است.
خاتمی گفت: این شخص در دادگاه عنوان کرد،سرایدار منزل، بدون اطلاع وی اسلحه را برداشته و اقدام به شکار غیرمجاز کرده است و زمانیکه وی متوجه این موضوع شده برای بازگرداندن سرایدار و اسلحه راهی منطقه شدکه در مسیر بازگشت توسط محیط بانان دستگیر شد و سرایدار وی نیز این موضوع را پذیرفته است.
رییس اداره محیط زیست شاهرود اظهار داشت: این پرونده هم اکنون توسط مقامات قضایی تحت بررسی است و به زودی رای بدوی در این زمینه توسط دادگاه صادر خواهد شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.