بر اساس گزارش تحليلي ارزيابي عملكرد 8 ماهه شركت هاي استاني در سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، استان اصفهان با بهترين عملكرد رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: طبق آخرین گزارش سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استان اصفهان در زمینه عملکرد شرکت های استانی و مقایسه منابع و هزینه های آن ها در 8 ماهه سال 92 موفق به کسب رتبه نخست در كشور شده است.

سعادت بهرامی ادامه داد: یکی از مهمترين شاخصه های ارزيابي شركت هاي استاني، ميزان هزينه شهرک سازی انجام شده از محل منابع دريافتي مي باشد و اين نسبت طي 8 ماهه سال 92 دركشور 47% بوده كه استان اصفهان با هزينه 77 % منابع در شهركسازي داراي بهترين عملكرد در كشور بوده است.

وی این موفقیت را به کارکنان این شرکت و صنعتگران استان تبریک گفت و افزود: اين مهم با تلاش تک تک کارکنان این شرکت و همراهی مديران و كاركنان سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و همكاري مديريت، نمايندگان و مسئولان دستگاههاي استان محقق گرديده است و وظيفه خود ميدانم از مساعدت همه اين عزيزان تقدير و تشكر نمايم.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت شهرک فناوری استان، این شهرک را در حال واگذاری زمین و بهره برداری اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران در سال 78 احداث شهرک های فناوری در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، تبریز، همدان، ارومیه و شیراز در دستور کار قرار گرفته است كه اين مهم در استان اصفهان عملياتي گرديد.

بهرامی اضافه کرد: برای ساخت این شهرک 600 هکتار زمین پیش بینی شده که تا کنون طرح اجرایی 60 هکتار از آن برنامه ریزی و با توجه به بودجه و میزان تقاضای موجود، ساخت 30 هکتار از آن عملیاتی شده است و با افتتاح آن در دهه مبارك فجر واگذاري300 قطعه زمين به سرمايه گذاران و متقاضيان ميسر خواهد شد.

وي افزود: به مناسبت ايام ا... دهه مبارك فجر امسال تعداد 7 طرح عمراني با هزينه اي بالغ بر 140 ميليارد ريال افتتاح می شود و مورد بهره برداري صنعتگران عزيز در شهركهاي صنعتي استان قرار خواهد گرفت و همچنين و عمليات اجرايي 2 طرح با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال در اين ايام آغازخواهدشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.