مسوول دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: توسعه تعالیم قرآنی در روستاها از طرح‌های مهم و ضروری نهضت قرآن‌آموزی است که همت عمومی را می‌طلبد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام"عزیز صابر"، در جلسه قرآنی روستای ثمرین در سخنانی، گفت: قرآن گنجینه الهی است که خداوند متعال ما را به توجه و تأمل در آیات آن سفارش کرده است.

مسوول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی اردبیل، افزود: باید توجه داشت اگر انس ما نسبت به کلام الهی از روی تدبر و تامل باشد، دل از تیرگی‌ها و جهالت پاک می‌شود در حقیقت توسل و تمسک به کلام الهی اگر از روی معرفت و اخلاص باشد، راه‌گشای بسیاری از مشکلات زندگی است.

مسوول دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: تلاوت قرآن کریم بدون درک ظرائف آن هر چند باز هم نزد حضرت حق بدون اجر نیست، اما خاصیت بندگی است که در هنگام ارتباط با معبود با تمام وجود و با حضور قلب کلامش را به گوش جان بشنویم و از اینکه لایق شنیدن کلامش شدیم به خود ببالیم که اگر جز این باشد بی‌احترامی به معبود مهربان است.

حجت‌الاسلام صابر در ادامه از اهتمام دهیاری روستای ثمرین در توسعه تعالیم قرآنی در این روستا تقدیر کرده و از آمادگی این اداره برای اجرای طرح‌های قرآنی در این روستا خبر داد.

انتهای پیام /م
برچسب ها: اردبیل ، قرآن ، راه گشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.