همدان/رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی :

لایحه افزایش تعداد نمایندگان چند روز آینده در هیئت دولت بررسی می شود

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به عنوان کمیسیون اصلی بررسی مسئله افزایش تعداد نمایندگان مجلس منتظر می‌ماند تا طرح دولت در هیئت دولت تصویب و به صورت لایحه به مجلس ارسال شود.

امیر خجسته ، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان با اشاره به پایان مهلت دولت برای ارائه لایحه افزایش تعداد نمایندگان مجلس گفت:اطلاع داریم که وزارت کشور لایحه اضافه شدن 20 نماینده را به تعداد نمایندگان مجلس  آماده کرده که طی چند روز آینده به هیئت دولت ارائه می شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به عنوان کمیسیون اصلی بررسی این طرح منتظر می‌ماند تا طرح دولت  در هیئت دولت تصویب و به صورت لایحه به مجلس ارسال شود.
خجسته تصریح کرد:پیش‌نویس لایحه احزاب بر روی سایت وزارت کشور است و با توجه به این که  طرح احزاب به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شده دولت دیگر نمی‌تواند لایحه آن را به مجلس بفرستد.
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییراتی که مد نظر دولت است باید به وسیله نماینده دولت مطرح شود تا کمیسیون آن ها را بررسی و در صورت نیاز اعمال کند./س
برچسب ها: لایحه ، افزایش ، تعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.