125 آهنگساز در بخش رقابتي آهنگسازي موسيقي كلاسيك ايراني و غيرايراني به رقابت با هم مي پردازند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، در اين دوره از جشنواره و در بخش رقابتي آهنگسازي موسيقي كلاسيك ايراني و غير ايراني در مجموع 125 آهنگساز قطعاتشان را به دبيرخانه جشنواره ارسال كرده اند كه از اين تعداد 46 اثر در شاخه آهنگسازي موسيقي كلاسيك ايراني و 79 اثر در شاخه آهنگسازي موسيقي كلاسيك غيرايراني است.
 
در بخش آهنگسازي موسيقي كلاسيك ايراني از تعداد 46 اثر ، 20 اثر متعلق به آهنگسازان تهراني و 26  اثر متعلق به آهنگسازان شهرستاني است همچنين از تعداد 79 اثر در شاخه آهنگسازي موسيقي كلاسيك غير ايراني نيز 30 اثر متعلق به آهنگسازان تهراني و 49 اثر براي آهنگسازان شهرستاني است.
 
آثار رسيده به بخش ويژه موسيقي با موضوع موسيقي حماسي به صورت مستقل داوري و برگزيدگان اين بخش در مراسم اختتاميه بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر معرفي خواهند شد.
 
هیات داوران بخش آهنگسازی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، به برگزیده هر یک از بخش‌های سه گانه فوق (کلاسیک ایرانی، کلاسیک غیر ایرانی)، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا مي كند.
 
بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار