با توجه به حضور اکثر قهرمانان جهان در این رقابت ها، کار دشواری را پیش رو دارم ولی برای کسب نتیجه در این مسابقات تلاش می کنم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، علی یعقوبیان که به عنوان تنها نماینده کشور روزهای 26 تا 29 دی ماه در رقابت های شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ قطر شرکت می کند، اظهار داشت: با توجه به حضور اکثر قهرمانان جهان در این رقابت ها، کار دشواری را پیش رو دارم ولی برای کسب نتیجه در این مسابقات تلاش می کنم.

ملی پوش شمشیربازی خراسان رضوی تصریح کرد: این رقابت ها هر سال همراه با جوایز نقدی خوبی برگزار می شود و بیش از 300 نفر از شمشیربازان کشورهای صاحب سبکی چون فرانسه در آن شرکت می کنند.

این شمشیرباز خراسانی که علاوه بر چندین مقام آسیایی، مدال طلای رقابت های جهانی ترکیه را نیز در کارنامه دارد، گفت: امیدوارم نتایج خوبی را در این رقابت ها بدست آورم و با کسب امتیازات لازم در رده بندی جهانی ارتقا پیدا کنیم.

یعقوبیان ادامه داد: با کسب امتیازات لازم در مسابقات جهانی پیش رو و بهبود جایگاهم در رده بندی جهانی می توانم شرایط بهتری را در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی در مهر ماه سال آینده داشته باشم./ش

برچسب ها: مسابقات ، شمشیربازی ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.