علی حاتم گفت: کمیته انضباطی مرا به خاطر اینکه از مسائل اطلاع داشتم و نگفتم توبیخ کتبی کرد.

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال من هر چیزی که می‌دانستم به کمیته انضباطی گفتم اما در متن احکام صادره کمیته انضباطی بیان شده که من از ماجرا اطلاع داشتم و نگفتم.

حاتم در خصوص محرومیت شش ماه مولایی مربی بدنساز پرسپولیس اظهار داشت: من از حکم صادره برعلیه مولایی ناراحت شدم چرا که وی کمیته انضباطی رانسبت به مسائل مطلع ساخت اما شش  ماه محروم شد. امیدوارم کمیته استیناف حکم مولایی را تغییر دهد.

وی درباره محرومیت هشت ماه محسن قهرمانی اظهار داشت: خوشحالم که کمیته انضباطی بعد از مدتها اصل ماجرارا فهمید وحکم متخلفان را صادر کرد.

حاتم تصریح کرد: همچنین از اینکه کمیته انضباطی که چند وقت پیش خیلی زود و عجولانه حکمهایی برعلیه من و مولایی صادر کرد دلخور و ناراحت هستم.

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال کمیته انضباطی خیلی عجولانه وبدون اینکه پرونده را بخواند حکمهایی را صادر کرد، اما کمیته انضباطی با دقت فراوان پرونده را بررسی کرد و بر اساس تخلفات رأی صادرکرد.

حاتمی در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه کمیته انضباطی واقعیت ها را فهمید خوشحال هستم وامیدوارم که متخلفان بعد از سپری کردن محرومیتشان در شرایط سالم به فوتبال باز گردند و از این به بعد شاهد فوتبال سالم باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: کمیته ، باشگاه ، صادره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار