در آستانه روز هوای پاک سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران طرح تعویض و نصب رایگان مبدل‌های کاتالیستی و کنیستر را برای تاکسی‌های پراید اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مالکان تاکسی‌های پراید برای تعویض رایگان کاتالیست و کنتیستر خودروی خود به مراکز معاینه فنی شهرداری تهران مراجعه کنند طرح تعویض رایگان مبدل‌های کاتالیستی و  کنیستر از روز یک‌شنبه 22 دی اجرا می‌شود ارائه اصل پروانه هوشمند(کارنامه تاکسی) برای تعویض کاتالیست‌ الزامی است.هزینه تعویض مبدل‌های  یادشده 300 هزار تومان است که شهرداری تهران در راستای اجرای طرح‌های کاهش آلودگی هوای تهران این طرح را رایگان برای تاکسی‌های پراید اجرا می‌کند.
 
فاز نخست طرح تعویض رایگان مبدل‌های کاتالیستی و  کنیستر تاکسی‌های پراید سال گذشته در آستانه روز هوای پاک اجرا و نزدیک به یک هزار و 500 تاکسی پراید را پوشش داد تعداد کل تاکسی‌های پراید در تهران نزدیک به 8 هزار است که پیش بینی می‌شود در فاز دوم نیز نزدیک به یک هزار و 500 خودروی دیگر تعویض مبدل شوند.
براساس این گزارش، ابوذر، بیهقی، آبشناسان، سراج، خاوران، دماوند، چمران، نیایش، شکوفه و الغدیر از جمله مراکز معاینه‌ فنی خودروهای سبک در تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعویض ، رایگان ، تاکسی ، پراید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار