رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پی درج اخباری به نقل از وی مبنی بر انتقاد سالک از ممانعت سازمان انرژی اتمی از خبرنگاران برای پوشش مراسم سالگرد شهید مصطفی احمدی‌روشن در نطنز گفت: آنچه بنده اعتراض کردم این بود که پاسداشت مراسم شهدا را باید قوی نگه داریم چرا که شهدا عزت ما هستند.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در پی درج اخباری به نقل از وی مبنی بر "انتقاد سالک از ممانعت سازمان انرژی اتمی" از خبرنگاران برای پوشش مراسم سالگرد شهید مصطفی احمدی‌روشن در نطنز به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: اولا باید بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی همانند شهادت آن‌ها ارج نهاده شود، خصوصا شخصیتی مثل شهید مصطفی احمدی‌روشن که دومین سالگرد وی در نطنز برگزار شد.

وی افزود:  ضرورت دارد از شخصیت این افراد که زحمت زیادی در عرصه هسته‌ای کشیدند، دفاع  شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نکته دوم اینکه ما تابع مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، اگر شورای عالی امنیت ملی در ارتباط با این نوع مسائل حساسیتی نشان بدهد بدون تردید از آن دفاع می‌کنیم.

وی تصریح کرد: نکته سوم آنکه برخی خبرگزاری‌ها واقعا حرکت ژورنالیستی خودشان را انجام داده و منافع خودشان را دیدند.

نماینده اصفهان با اشاره به نکته چهارم افزود:  البته انتقادی به نحوه برخورد با نیروهای حزب‌اللهی وجود دارد  که ان‌شالله به موقع در این مورد صحبت خواهم کرد.

سالک خاطرنشان کرد: در باب نکته پنجم باید آقایان بدانند که اگر مذاکرات 1+5 برای گرفتن امتیاز است نباید شرف و خون شهدا را نادیده بگیریم، ما نسبت به برخی مذاکرات نگران هستیم و این مسئله قابل توجهی است انرژی هسته‌ای از حقوق مسلم ملت ایران است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: از مواضع مقام معظم رهبری در ارتباط با انرژی هسته‌ای دفاع می‌کنیم و پای آن ایستاده‌ایم.. این طور نباید منعکس شود که دندان طمع آمریکا نسبت به منافع ملت ما تیز شده است ما ان‌شالله این دندان تیز را خواهیم کشید لذا پای انقلاب، نظام ایستاده‌ایم.

وی افزود: راهی جز مقاومت در برابر کفر جهانی نداریم آقایانی که مذاکرات را پیگیری می‌کنند به همه آن‌ها احترام داریم و این اعتماد ما نقض نخواهد شد ولی باید آن‌ها هوشیاری و بصیرت خودشان را حفظ کنند دشمنی‌ها زیاد است و باید دشمنی‌ها را شناخت.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: شیمون پرز و اوباما نسبت به مسئله هسته‌ای ما کاری ندارند بلکه می‌گویند ما با افراد مشکل داریم، رسانه‌های غربی حدود یک هفته است که در مورد حقوق بشر ایران فعالیت می‌کنند در حالی که خودشان ناقض حقوق بشر جهانی هستند لذا به عنوان یک فرد ایران اسلامی موکلین من از من می‌خواهند که در دفاع از انرژی هسته‌ای نقش داشته باشم و این وظیفه را انجام خواهم داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت:  آنچه را بنده اعتراض کردم این بود که پاسداشت مراسم شهدا را باید قوی نگه داریم چرا که شهدا عزت ما هستند.

اضافه می‌شود، برخی رسانه‌های خبری به نقل از حجت‌الاسلام سالک گفته‌اند که وی از ممانعت حضور خبرنگاران در مراسم سالگرد شهید مصطفی احمدی‌روشن توسط سازمان انرژی اتمی انتقاد کرده است.

این در حالی است که سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران اخیرا و برای چندمین بار مراسمی به مناسبت بزرگداشت شهدای هسته‌ای با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، شهدا ، نطنز ، احمد ، سالک ، انتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار