معاون توسعه فنی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تیم راه ساری یک تیم کاملا خصوصی است و ما از وضعیت این تیم بی اطلاعیم.

هاشم جمشیدپناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: همان طور که از نامش پیداست اسم این تیم راه ساری و متعلق به اداره کل راه و شهرسازی است و توسط فرد خصوصی اداره شده و ربطی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ندارد.

وی با اشاره به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان مازندران به تیم راه ساری تصریح کرد: با اینکه این تیم خصوصی است اداره کل ورزش و جوانان مبلغ 30 میلیون تومان به این تیم کمک کرد.

معان ورزش و جوانان مازندران در ادامه از حضور تیم های مختلف باشگاهی از مازندران در کشور خبر داد و افزود: همچون تیم راه ساری تیم های دیگر در کشور داریم که باید حمایت شوند و به طور حتم دستگاه ورزش در قبال همه تیم ها به اندازه خود وظیفه دارد.

جمشیدپناه با اشاره به عدم آگاهی دستگاه ورزش در نحوه یارگیری و مدیریت باشگاه راه ساری گفت: در ابتدا لیگ و آغاز مسابقات به عنوان مسئول دستگاه ورزش و جوانان از نحوه یارگیری، مدیریت و انتخاب مربیان هیچ اطلاعی نداریم.

وی با بیان اینکه تیم راه ساری در ابتدا لیگ خوب بسته نشد، ابراز داشت: چه طور حالا تیم مشکل داشته و خطر سقوط را احساس می کند همه اداره کل ورزش و جوانان استان را مقصر ناکامی این تیم می دانند؟

جمشیدپناه کسب نتایج ضعیف این تیم را در علت های مختلف عنوان کرد و افزود: در کسب نتایج ضعیف این تیم می تواند علت های زیادی در زمینه بازیکن، کادرفنی، مدیریت و ...... داشته باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا در بازی های آینده بازیکنان راه ساری به نتایج خوبی برسند تا سهمیه این تیم به عنوان تنها نماینده فوتسال کشور در لیگ برتر کشور حفظ شود./ش

انتهای پیام ///

برچسب ها: ورزش ، لیگ ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.