نیکولاس یوهانس فرریکس ملی پوش هلندی و خریدطلایی کاله مازندران در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران، با درخشش خیره کننده در سه بازی اخیر این تیم به یکی از محبوب ترین بازیکنان کاله درمیان تماشاگران آملی تبدیل شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،فرریکس 31 ساله که 347 بازی او در پست پاسور در رده های مختلف تیم ملی هلند در کارنامه او دیده می شود، در بازی گذشته تیم کاله مازندران برابر پیکان تهران و نیز شهرداری ارومیه یکی از ارکان های مهم تیمش در پیروزی برابر این دو تیم مدعی بود.

حدود سه هزار تماشاگر آملی در چهارچوب هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میان تیم های کاله مازندران وشهرداری ارومیه در تالار ورزشی پیامبراعظم آمل، به دفعات با گفتن " نیکو نیکو" از عملکرد این بازیکن ابراز رضایت و او را تشویق کردند.

پاس های دقیق وبی نقص این پاسور ملی پوش هلندی تیم کاله مازندران برای سرعتی زن ها و مهاجمان تیمش ونیز دریافت های اول وسالم در زمان های از بازی برابر پیکان ونیز شهرداری ارومیه کاملا مشهود ودر روند رو به رشد تیمش تاثیرگذار بود.

به اعتقاد کارشناسان و والیبال دوستان نقش فریکس در دو بازی گذشته کاله کاملا قابل توجه وتاثیر گذار بوده و خرید تازه وارد نیم فصل دوم کاله را مورد ستایش قرار دادند.

همچنین بهروزعطایی سرمربی تیم کاله مازندران از عملکرد نیکولاس فرریکس درتیمش در بازیهای اخیر تمجید کرد وافزود:نیکو پاسور خوب و خوش فکری است و توانایی او نیز در ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیم کاله مشهود بود./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: والیبال ، هلند ، تماشاگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.