رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس در سکونتگاه‌های غیر رسمی ارومیه با هدف برقراری ثبات اجتماعی راه‌اندازی شده است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، خسرو گل‌محمدی اظهار داشت: برای اینکه ثبات اجتماعی و امنیت پایدار در مناطق مختلف شهر به ویژه سکونت‌گاه‌های غیررسمی برقرار شود، پلیس به راه‌اندازی گشت‌های به صورت محسوس و نامحسوس اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس‌های تخصصی به صورت میدانی و از نزدیک معضل‌های مناطق ویژه را مورد بررسی قرار داده‌اند، ادامه داد: برای اینکه نظام و ثبات در این قبیل از مناطق شهر برقرار شود، به راه‌اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس اقدام شده است، که اجرای آن همچنان در مرکز استان تداوم دارد.

وی با اظهار به اینکه در دو منطقه وکیل‌آباد و کوی سالار به استقرار پلیس تصمیم‌گیری شده بود، ادامه داد: با توجه به اینکه امکان استقرار پلیس در این قبیل مناطق فراهم نشد، ولی پلیس با این همه خود را تعطیل نکرد و اقدامات لازم را در راستای جلب رضایت اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهند.

گل‌محمدی بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات در شهرهای مختلف با هدف جلوگیری از مهاجرت به مرکز استان تاکید کرد و بیان داشت: سرازیر شدن مردم سایر شهرها با هدف دست یافتن به شغل، مسکن و به طور کلی زندگی ایده‌آل به بروز مشکلات مختلف و ایجاد سکونتگاه‌های غیرمجاز منجر می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به راه‌اندازی یک اردوگاه برای نگهداری متکدیان در ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به ظرفیتی که برای این اردوگاه در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد که به دلیل  تقسیم آن بین آقایان و بانوان برای نیاز این شهرستان پاسخگو نباشد.

وی بر ضرورت ایجاد یک سامانه برای ثبت مشخصات افراد پذیرش شده در این اردوگاه تاکید کرد و اظهار داشت: متکدیان چهره شهر ارومیه را به معنای واقعی کلمه زشت کرده‌اند که باید برای جمع‌آوری و ساماندهی آنها به طور جدی تلاش کرده و طرحی با نتیجه پایدار به مرحله اجرا گذاشت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.