در حادثه‌ای که در شهر اصفهان رخ داد یک مرد شیشه‌ای که به منظور تامین هزینه‌ مواد مصرفی خود با دو قبضه چاقوی آشپزخانه به دو خواهرش حمله کرده بود در درگیری خونین بین آنها به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 22:30 دقیقه شامگاه پانزدهم دی ماه، یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر درگیری خانوادگی را اطلاع داد که بلافاصله پس از این تماس ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در محل حضور پیدا کردند.

پس از حضور ماموران در محل جسد مردی 45 ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود مشاهده شد و تحقیقات اولیه از شاهدان عینی و اعضای اصلی خانواده جهت روشن شدن ماجرا و شناسایی قاتل یا قاتلان به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق اظهارات یکی از خواهران مقتول و تحقیقات اولیه مقتول "محمد" 45 ساله که دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه بوده و در شب حادثه به در منزل همسایه طبقه اول که مستاجر آنها بوده مراجعه کرده و جهت تامین هزینه مواد مصرفی خود درخواست اجاره می‌کند.
 
رئیس پلیس مرکز استان گفت: مقتول با مستاجر که توان پرداخت اجاره در موعد مقرر را نداشته درگیر می‌شود اما با مداخله خواهر بزرگتر که در طبقه سوم همان ساختمان ساکن بوده بحث و درگیری پایان می‌یابد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود زیرا مقتول که تعادل روانی نداشته با دو تیغه سلاح سرد به منزل خواهرش مراجعه و با زور وارد منزل شده و پس از ضرب و جرح وی و همسرش به خواهر کوچکترش نیز حمله ور می‌شود.

وی عنوان کر: دو خواهر نیز برای دفاع از خود چاقوها را از وی گرفته و ضرباتی را به شکم او وارد می‌کنند که قبل از رسیدن عوامل اورژانس برادر شیشه‌ای در محل فوت می‌کند .

وی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه همچنان در دست اقدام است گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به قتل جهت سیر مراحل قانونی مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: درگیری ، بردار ، خواهر ، شیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار