تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان تمرینات آماده‌سازی خود را از امروز با حضور نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم و دو بانوی فوتبالیست قمی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال کشورمان در حالی از امروز دوشنبه بیست و سوم دی ماه آغاز می‌شود که دو بانوی فوتبالیست از استان قم نیز در بین نفرات دعوت شده به این اردوی آماده سازی حضور دارند.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده در کمیته بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان و با تصمیم کادر فنی تیم ملی قرار است مرحله جدید تمرینات آماده سازی ملی پوشان فوتبال زیر 19 سال زن کشورمان در کمپ تیم‌های ملی فوتبال به انجام برسد.

دختران فوتبالیست قمی یعنی حدیث قره بیگلو و مریم رهیده نیز امروز صبح راهی تهران شدند تا از عصر خود را به مربیان تیم ملی و نفرات حاضر در اردو معرفی کنند و نخستین تمرین خود را نیز زیر نظر کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال برگزار کنند.

رهیده و قره بیگلو در حالی به تیم ملی فوتبال دعوت شدند که پیش از این سابقه دعوت به اردوی تیم‌های ملی فوتبال رده‌های سنی پایین‌تر یعنی زیر 14 سال و زیر 16 سال دختران کشورمان را نیز دارند و حتی قره بیگلو پائیز امسال همراه با تیم ملی کشورمان در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا در چین نیز حضور یافت و با این تیم در مکان ششم قرار گرفت.

بدین ترتیب اردوی انتخابی تیم ملی زیر 19 سال فوتبال دختران در رده سنی جوانان از بعدازظهر امروز با حضور زهرا خدابخشی، فاطمه گرائیلی، ملیکا متولی، فاطمه رعیت از مازندران، هلاله عبدالهی، راضیه گیوی، مرضیه گیوی از کرمانشاه و سمیه احمدی از کردستان آغاز می‌شود.

همچنین شبنم بهشت از کهگیلویه و بویر احمد، فاطمه امینه برازجانی از بوشهر، فاطمه عزیزی، عاطفه ایمانی، سپیده حاجی نسب، حدیث بساشیر از ایلام، کیمیا نوری و مبینا خدادادی از تهران، فائزه جعفری از اصفهان نیز دیگر دعوت شده‌ها به این اردو هستند.

در نهایت اینکه افسانه چتر نور، فائزه اصفهانیان و فاطمه رحمتی از زنجان، آرزو پورخسروانی از کرمان، آیسان رضایی از آذربایجان غربی، فاطمه قاسمی و صابره رحمانی از فارس، حدیث قره بیگلو و مریم رهیده از قم، سارا ظهرابی نیا از خوزستان و فاطمه میر عرب از گلستان دیگر نفراتی هستند که از سوی مهناز امیر شقاقی به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان بانوان دعوت شدند.

ملی پوشان عصر امروز دوشنبه بیست و سوم دی ماه وارد اردو شده و به مدت پنج روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می‌کنند./س


برچسب ها: قم ، تمرینات ، تیم ، ملی ، فوتبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.