رسانه‌های ضد انقلاب به بودجه کلانی که از سوی سنای آمریکا به ربع پهلوی فراری تخصیص داده شده و بریز و بپاش‌های او و خانواده‌اش در آفریقا اعتراض کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رسانه‌های ضد انقلاب از تخصیص بودجه‌ای کلان از سوی سنای آمریکا به رضا ربع پهلوی شاهزاده فراری خبر داده‌اند. این فرد با وعده راه اندازی یک ایستگاه رادیویی جدید برای پخش شایعات و اتهامات علیه ایران از آمریکایی‌ها درخواست بودجه کرده بود که مجلس سنای این کشور هم با تخصیص بودجه به او موافقت کرده و در همین راستا تارنمای ضد انقلابی مردمانه با گزارش تفصیلی از این موضوع در این خصوص می نویسد: "چند ماه است که رضا پهلوی نمایش جدیدی به راه انداخته و بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در ایران، به تکاپو افتاده که به بهانه رساندن صدای وارث تخت شاهی واژگون شده و سخنگوی شورای ملی به مردم درون کشور بار دیگر از دولت‌های بیگانه بودجه‌های میلیونی دریافت کند".

این سایت ضد انقلاب در ادامه می‌نویسد: "طبق اخبار دقیقی که ما به کمک عناصر نفوذی‌مان از درون نئودربار این تخم دو زرده دریافت کرده‌ایم از حدود شش ماه قبل نواده رضا قلدر در معیت نمایندگانش چمدان به دست به در این سفارت و آن سفارت مراجعه می‌کردند که مقدمات ارسال امواج رادیویی را از طریق ایستگاهی قوی در کشور کویت به درون مرزهای ایران فراهم بنمایند. آخر سر مثل اکثر مواقع این امریکایی‌ها بودند که خواست این مردک را اجابت کرده و تحت عنوان راه اندازی رادیو اپوزیسیون مبلغ بیش از یک میلیون دلار به حساب وی  واریز نموده‌اند.."



وارث دزدی‌های میلیاردی پهلوی که حالا کارش به دریوزگی از آمریکایی‌ها افتاده قرار است در رادیوی خود با دلارهای آمریکایی ادای لیبرال‌ها را در آورد.

اما نکته شنیدنی آنکه ربع پهلوی که با پول ملت ایران تمام عمر در ناز و نعمت بزرگ شده پس از دریافت بیش از یک میلیون دلار هدیه آمریکایی‌ها (شاخه انستیتوی مطالعات شرق واشنگتن و هوادار سلطنت در تهران) کارها را به تیم استخدامی‌اش در پاریس واگذار کرده و با پول‌های دریافتی برای تعطیلات به افریقا رفته تا هدیه کریسمس عموسام را به بهترین نحو ممکن خرج عیاشی‌های خود و خانواده‌اش کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن نژاد
۱۸:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۲
اگر اینا بخوان برای کشور ما تصمیم بگیرن باید از روی جنازه های مردم مسلمان ما بگذرند. باید این آرزوهای را بگور ببرنند.