سرپرست جدید هلال احمر استان تهران خواستار احداث اردوگاه اسکان اضطراری در منطقه حادثه خیز فیروزکوه شد.

ˈغلامرضا گنج آبادیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با توجه به شرایط خاص فیروزکوه، قرار داشتن آن در مسیر سه استان مهم کشور، زلزله خیز بودن منطقه، وجود راه های مواصلاتی طولانی و برخورداری از آب و هوای سرد کوهستانی و گردنه های برفگیر که آن را آبستن حوادث بسیار کرده، احداث اردوگاه اسکان اضطراری در آن از اهمّ واجبات است.

وی در بازدید از زمین 50 هکتاری این اردوگاه که در جاده ˈنام آورˈ و پشت ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه جانمایی شده، برای سرعت بخشیدن به اخذ سند مالکیت این زمین قول مساعد داد.

این مقام مسؤول در ادامه از پایگاه های امداد و نجات جاده ای ˈامین آبادˈ و ˈبشمˈ، همچنین مرکز اداری هلال احمر شهرستان و یادمان شهدای امدادگر بازدید کرد و در نشستی با رییس و معاون این شعبه، از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مبتلابه هلال احمر فیروزکوه پرداخت.

غلامرضا گنج آبادی سابق بر این، دبیرکل و معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر بوده و در حال حاضر مشاور رئیس جمعیت در امور دفاع غیرعامل است .

هلال احمر شهرستان فیروزکوه به دلیل قرار گرفتن در سه محور مواصلاتی استانهای تهران، سمنان و مازندران و وجود گردنه های بسیار و پیچ های خطرناک همواره در تمامی فصول سال بخصوص در زمستان ها به حادثه دیدگان جاده ای، در راه ماندگان از کولاک و برف و دامداران منطقه که در برف گرفتار می شوند خدمات شایان توجه ای ارائه داده است.

این نهاد خدماتی در سال 91 در رقابت های کشوری مهر در ماده حمل مصدوم رتبه نخست را کسب کرد.

همچنین هلال احمر فیروزکوه عنوان نخست رقابت های اسکان اضطراری دانشجویی استان در بخش آقایان را در سال 91 کسب کرد./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.