امام جمعه دماوند گفت: قاطعیت تیم دیپلماسی کشور در مذاکرات اخیر با گروه 5+1در حفظ حقوق، ارزش ها و آرمان های ملت ایران قابل تقدیر است.

حجت الاسلام ˈمحمد علاءالدینیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به برگزاری مذاکرات ژنو 2 افزود: مجامع بین المللی بدون حضور ایران و نیز بی توجهی به دیدگاه و نظرات مردم سوریه در تعیین سرنوشت کشور خویش، قبل از آغاز شکست خورده و بی نتیجه است.

این مقام مسوول گفت: مذاکرات ژنو 2 در حال تحقق است و موضوع سوریه به عنوان یک اصل مهم دنبال می شود و درگیری های صورت گرفته بین مجامع بین المللی نقطه امید است.

امام جمعه دماوند با اشاره به توطئه ها و دسیسه های غرب، خاطرنشان کرد: ایران در مقابل توطئه های غرب و اندیشه های پوچ آنها ایستاده است و عقب نشینی نخواهد کرد و اگر آنان تصور می کنند ملت ایران از اهداف و نظرات خویش فاصله گرفته، اندیشه ایی پوچ است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند و قابل توجه تیم دیپلماسی کشور در حفظ حقوق ملت ایران، بیان کرد: تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات اخیر با گروه 5+1 ثابت کردند که ایران برای حفظ ارزش ها و آرمان های خویش ایستاده است و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

این مقام مسوول با اشاره به فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در جمع مردم شهر قم افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات گهربار خویش بر دشمن شناسی و توجه به ارزش های اسلامی و الهی تاکید داشته و دارند و این وظیفه همگان است تا اندیشه های رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی بصیرت و آگاهی را رمز موفقیت ملت ایران در برابر اهداف غرب دانست و گفت: باید آگاه باشیم افرادی که بر سر میز مذاکره نشسته اند، زمانی جوانان این مرز و بوم را به دلیل دفاع از آرمانها و مرزهای خویش به شهادت رساندند.

حجت الاسلام علاءالدینی با تاکید بر اینکه دشمن قابل اعتماد نیست، افزود: بصیرت و آگاهی رمز موفیت در برابر زیاده خواهی دشمن است و این ملت هیچ زمان حاضر نخواهد شد تا ارزش ها و آرمان های خود را از دست بدهد./ش


برچسب ها: دیپلماسی ، حقوق ، ملت ، سوریه ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.