سرکوب مردم بحرين به دست رژيم آل خليفه در مقابل چشمان کشورهاي مدعي دموکراسي و آزادي صورت مي گيرد اما اين کشورها چشمان خود را به روي اين جنايات وحشيانه نظام بحرين مي بندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني «الاخباريه سوريه»، رژيم آل خليفه از هيچ روشي براي سرکوب مردم بحرين فروگذار نمي کند. دولت بحرين تلاش مي کند با ناديده گرفتن آزادي ملت بحرين شده دهان افرادي را که براي اجراي عدالت فرياد سر مي دهند ببندد. 

اين در حالي است که مردم بحرين در اعتراضات خود به دنبال دموکراسي هستند اما مقامات بحريني مي خواهند همه فعالان سياسي و شخصيتهاي ديني بحرين را سرکوب کنند تا بتوانند اعتراضات مردمي را کنترل کنند و فريادهايي را که براي برقراري عدالت در کشور بلند است خاموش کنند.

پايگاه اينترنتي جمعيت «الوفاق» فاش کرد: تاکنون هيچ اطلاعاتي از شهروندان بحريني که چهارشنبه شب به دست نيروهاي امنيتي ربوده شدند در دست نيست. بنابراين با توجه به اينکه نظام بحرين بطور عمد هيچ خبري از آنها منتشر نمي کند شرايط آنها بسيار نگران کننده تر است. البته برخي از تيراندازي به سمت آنها خبر داده اند.

شبکه «الاخباريه سوريه» همچنين افزود: نظام بحرين مي خواهد با استفاده از شليک گلوله هاي جنگي به سمت شهروندان بحريني و به ويژه فعالان سياسي دستگير شده در بين معترضان نظام رعب و وحشت ايجاد کند. 

اما علاوه بر اينکه دولت بحرين اخباري از اوضاع بازداشت شدگان منتشر نمي کند بيمارستانها و مراکز بهداشتي نيز از وجود بازداشت شدگان و زخمي ها اظهار بي اطلاعي مي کنند. اين مسئله نگراني ها را مي افزايد زيرا نشان دهنده فشار دستگاه امنيتي بحرين بر بيمارستانها و مراکز درماني است.

تحليلگران و ناظران سياسي نيز بازداشت شهروندان بحريني را بسيار نگران کننده و خطرناک توصيف مي کنند، زيرا رژيم آل خليفه با استفاده از روشهاي بازجويي بسيار رعب آور و وحشتناک مردم را مي ترساند. نيروهاي امنيتي با بستن راهها و محاصره مناطق مختلف با گلوله هاي جنگي به سمت تظاهرکنندگان شليک مي کنند. اين مسئله بر عرصه سياسي آينده بحرين تاثير منفي خواهد گذاشت.

از سوي ديگر نيروهاي پليس با يورش به منزل «سيد محمود الموسوي» و مصادره کردن همه تاليفات و کتابهاي وي ، رايانه شخصي وي را با خود بردند و وي را نيز بازداشت کردند.

اين در حالي است که خشونتهاي روزافزون رژيم آل خليفه و نيروهاي امنيتي اين رژيم در مقابل چشمان کشورهاي مدعي دموکراسي و آزادي صورت مي گيرد. برخي از کشورهاي عربي و غربي چشمان خود را به روي اين جنايات مي بندند و تنها مسائلي را که به نفع خود آنهاست مي بينند.

انتهای پیام  
برچسب ها: دموکراسی ، بحرین ، شورا ، مدعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار