رادیو میلاد سه شنبه 24 دی ماه در آغاز هفته‌ی وحدت عصر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ حاضر در نشست رادیو فصلی که در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد "حمیدرضا مقدسی" مدیر شبکه رادیویی فصلی با اشاره به ویژه برنامه‌های ایام هفته وحدت گفت: با تغییر هر فصل ویژه برنامه‌های رادیو فصلی که حدود یک سال و شش ماه از افتتاح آن می‌گذرد تغییر می‌کند و در روز سه شنبه 24 دی ماه با آغاز هفته وحدت رادیو میلاد افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: در هفته‌ی وحدت ویژه برنامه‌ها با رویکرد نشاط و پرداختن به فرهنگ مسلمانان و گام برداشتن در این راستا کار خود را آغاز می‌کند.
 

مقدسی با اشاره به رسانه رادیو تصریح کرد: رادیو رسانه عمیق و گرمی‌ست که مفاهیم را به صورت کاربردی به مخاطب عرضه می‌کند هرچند رادیو برای عده‌ای جنبه‌ی سرگرمی دارد ولی در کنار آن وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی را وظیفه‌ی اول خود می‌داند.

وی با اشاره به هدف "رادیو فصلی" اظهار داشت: این شبکه در هر فصل با رویکرد فضای آن فصل و مناسبت‌ها در قالب حفظ سنت‌ها برنامه‌هایی را روی آنتن می‌برد که پیش از این "رادیو محرم" با پرداخت به ویژگی‌های آن ماه توانست رضایت مخاطبان را به دست آورد و در راه پیام عاشورا گام بردارد و "رادیو محرم" به عنوان یک افتخار ماندگار "شبکه فصلی" شد.

مقدسی با اشاره به برخی از ویژه برنامه‌های هفته وحدت این شبکه ابراز داشت برنامه‌ی "صبح میلاد" که به مفاهیم مهرورزی، یکدلی مسلمانان و بخش‌هایی از این دست می‌پردازد صبح‌ها ازساعت 6:30 تا 8:30 روی آنتن رادیو فصلی می‌رود.

وی درخصوص ویژه برنامه‌های ظهرگاهی این شبکه رادیویی تصریح کرد: "جشن میلاد" از ساعت 14 تا 16 که به بیان برخی از صفات حضرت رسول (ص) اختصاص داشته جز یکی از برنامه‌های شاخص این شبکه رادیویی در هفته وحدت خواهد بود.

مدیر شبکه "رادیویی فصلی" با اشاره به برنامه‌های مسابقه "وترانه‌های درخواستی" گفت: مسابقه‌ی "باشگاه 30 دقیقه‌ای" که در هر برنامه با طرح 3 سوال 10 دقیقه‌ای میزبان مخاطبان علاقه‌مند، "فصل ترانه"، با پخش موسیقی درخواستی مخاطبان با نام "ترانه‌های میلاد" از ساعت 10 تا 11 روی آنتن می‌رود.

مقدسی با اشاره به ویژه برنامه "آفتاب مهربانی" افزود: در این برنامه نکات و پیام‌هایی که طبق روایات درخصوص زندگی حضرت محمد(ص) را در دست داریم تقدیم مخاطبان می‌کنیم.

وی با اشاره به "مسابقه‌ی 2در20" و پخش برنامه‌های منتخب ادامه داد: مسابقه 2در20 در هفته وحدت با رویکردی متفاوت روی آنتن رفته و پخش برنامه‌های گزیده و منتخب سایر شبکه‌ها با رویکرد شادی و طنز مهمان خانه‌های شنوندگان رادیو فصلی می‌شوند.

مقدسی درخصوص پخش نمایش‌های رادیویی و دیگر برنامه‌ها تصریح کرد: در هفته وحدت نمایش‌هایی با این محوریت روی آنتن خواهد رفت و در کنار آن برنامه‌ی "زنگ شعر" با پرداخت به اشعار پیرامون وحدت مسلمانان به سمع مخاطبان این شبکه رادیویی می‌رسد.

وی درخصوص تغییر نام شبکه در هر فصل یا مناسبت اظهار داشت: به دلیل مناسبت‌ها و پیش رفتن با آهنگ زندگی مردم در هر فصل یا مناسبت نام رادیو فصلی تغییر می‌کند.

مقدسی درباره خلق نوآوری در برنامه‌سازی شبکه رادیویی گفت: خوشبختانه مخاطبان با ارسال نظرات و ایده‌های خوبشان توانسته‌اند سوژه‌هایی ناب را در اختیار عوامل برنامه‌ساز قرار دهند تا نوآوری متفاوت در شبکه رادیویی فصلی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما در هر شرایطی از نظرات و پیشنهادات مخاطبان استقبال می‌کنیم و آنهایی که علاقمند هستند می‌توانند با عنوان گزارشگر افتخاری در این شبکه رادیویی با ما همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۲
عيد تان مبارك برنامه زنده روز ميلاد خوب بود اما وقت زنده هم صبح و هم بعداز ظهر كم بود چر ادر روزهاي عيد ساعت زنده ها را زياد نميكنيد حداقل به سه ساعت افزايش دهيد صبح از 30/6 تا 30/9 و بعدازظهر از 1تا4قبلا ويژه ها را 3 ساعت ميرفتيد مانند ماه محرم ولي الان در هفته وحدت فقط اسم ان راديو ميلاد شد و وقت برنامه هاي زنده ها را 3 ساعت نكرديد همان 2 ساعت بود
Iran (Islamic Republic of)
رزيتا اكبري
۱۰:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۲
اقاي مقدسي مدير محترم راديو فصلي
سلام شما هميشه در صحبتهايتان اعلام كرده و ميكنيد كه نظر و ايده شنونده ها براي ما مهم است ولي متئسفانه اينطور نيست چون وقتي نظر شنونده ها را در سايت شما ميخواندم ديدم كه اكثريت گفتند وقت برنامه هاي زنده كم است ولي در اين فصل مدت برنامه ها را زياد نكرديد دوم اينكهخواسته بودند براي اجراي مسابقه صبح در گويندگي تنوع داشته باشيد البتهدر هر فصل همانطور كه مجريان برنامه هاي زنده تغيير ميكند براي تنوع صدا هم بهتر است گوينده مسابقه صبح هم اگر تغيير كند بهتر است يا حداقل يكهفته در ميان گوينده ديگري استفاده كنيد كه باز هم با گذشت 4ماه باز هم اينكار را نكرديد
آخرین اخبار