ريیس کمیته داوران در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها نسبت به گلزنی مهاجم فولاد با دست گفت: ما باید فیلم بازی را ببینیم و بعد از بررسی لازم نظرمان را اعلام کنیم.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من دیروز ناظر یکی از بازی‌ها بودم و خطای هند مهاجم فولاد را ندیدم اما بعد از تماشای فیلم نظرم را می‌دهم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره گفته‌های مسئولان پرسپولیس نسبت به عدم تغییر داور این بازی بیان کرد: اکثر تیم‌های لیگ برتر نسبت به داوران اعتراض دارند این موضوع دلیلی نمی‌شود تا ما داوران را کنار بگذاریم.



وی تصریح کرد: هر کدام از مسئولان فوتبال باید وظیفه‌شان را انجام دهند. اگر تیم‌ها حق دخالت در انتخاب داور داشته باشند آن وقت ما هم باید در انتخاب بازیکنان و ترکیب تیم مداخله کنیم.

اصفهانیان اظهار داشت: به هر حال ما طبق داشته‌هایمان داور انتخاب می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران درباره گزینه‌های داوری برای بازی دربی گفت: ما بعد از جمع‌بندی لازم به گزینه‌های مختلف رسیدیم که تا چند روز آینده داور این بازی را اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: بازی دربی به مانند دیگر بازی‌ها است و هیچ فرقی با این بازی‌ها وجود ندارد. براین اساس، همه داوران می‌توانند دربی را قضاوت کنند.

اصفهانیان تصریح کرد: تجارب کافی، آمادگی روحی و روانی برای قضاوت این بازی جزو فاکتورهای ما برای انتخاب داور بازی دربی است.

رئیس کمیته داوران اظهار داشت: همچنین ما عملکرد داوران در طول فصل هم در نظر می‌گیریم و براساس آن داور بازی دربی را انتخاب می‌کنیم .

وی درباره احتمال استفاده از داوران جوان در بازی دربی گفت: به هرحال این احتمال وجود دارد که بازی دربی را یک داور جوان سوت بزند.

اصفهانیان درباره شانس زیاد فغانی و مظفری‌زاده نسبت به دیگر داورها برای بازی دربی بیان داشت: این 2 داور در گزینه‌های ما قرار دارند اما آن‌ها هم مثل دیگر داوران شانس یکسانی برای قضاوت و دربی دارند. به هر حال ما با توجه به داشته‌هایمان داور بازی دربی را انتخاب می‌کنیم.

اصفهانیان درباره واگذاری چیدمان داوری به کمیته دپارتمان گفت: من می‌دانم چه کسی این موضوع را مطرح کرده است چیدمان داوری وظیفه کمیته داوران است و ما این مسئولیت را به کمیته دپارتمان عودت ندادیم براین اساس ما با کمیته دپارتمان هماهنگی لازم برای انتخاب داوران انجام می‌دهیم و بعد خودمان تصمیم نهایی را انتخاب می‌کنیم.

وی در باره حکم محسن قهرمانی گفت: مسئولان کمیته انضباطی بیان کردند که در مورد پرونده قهرمانی به جمع بندی رسیدند و تا روز دوشنبه حکم قهرمانی را اعلام می‌کنند.

اصفهانیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با توجه به داشته‌های داوریمان انتخاب خوبی برای بازی دربی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار