هماهنگی و همکاری GIS درکسب اطلاعات وضعیت مدارس، در راستای برنامه ریزی جهت نوسازی یک مدرسه در سال آتی کمک بزرگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سومین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی و نوسازی مردمی بافت‌های فرسوده با حضور مدیران و تسهیل گران اجتماعی دفا‌تر نوسازی شهر تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷، کار‌شناسان اداره آموزشهای شهروندی و جمعی از کار‌شناسان و مسئولان منطقه برگزار گردید.  
 
در این جلسه محمود منیعی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه گفت: با فرهنگ سازی و بالابردن سطح آگاهی شهروندان، می‌توان میزان مشارکت پذیری و مشارکت جویی آن‌ها را در پیشبرد اهداف سازمانی بالا برد.  
 
وی افزود: بررسی امکانات و بهره برداری از دفا‌تر نوسازی به معرفی دفا‌تر مزبور و با توجه به شکل گیری آموزش و پرورش در شهر تهران به ویژه در منطقه ۷ و فرسوده بودن مدارس در این منطقه، برنامه ریزی‌های بودجه عمرانی و تجهیزاتی مربوط به مدارس باید به گونه‌ای تنظیم شوند که خروجی و عملکرد مناسبی داشته باشند.  
 
محمود منیعی تصریح کرد: هماهنگی و همکاری GIS در کسب اطلاعات وضعیت مدارس، در راستای برنامه ریزی جهت نوسازی یک مدرسه در سال‌های آتی کمک بزرگی خواهد بود.  
 
در پایان این نشست، زهرا طاهری کار‌شناس اداره آموزش‌های شهروندی منطقه ۷ به تعامل ادارات متخلف جهت تعریف کار مشترک برای پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد.  
 
وی افزود: برنامه ریزی در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت‌های متقابل دفا‌تر خدمات نوسازی و مناطق شهرداری تهران در راستای اجرای اقدامات مشترک، ایجاد هماهنگی در حوزه انجام فعالیتهای اجتماعی درسطح محلات دارای بافت فرسوده منطقه و همچنین اجرای برنامه‌های اطلاع رسانی، آموزشی و توانمندسازی ویژه ساکنین بافتهای فرسوده می‌تواند تاثیرگذار باشد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هماهنگی ، همکاری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار