عسلویه/

شهردار جدید عسلویه معارفه شد

در آیینی با حضور مسئولان، علی ماندگار به عنوان شهردار جدید عسلویه معارفه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن تشکر از فرمانداری و مسئولین شهرستان در برگزاری چنین جلسه پربار به موضوع انتخاب شهردار عسلویه اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدا باید به انتخاب شورای اسلامی را تبریک بگویم که با این کار اگر گزینه‌ای فعال از دست  داده‌اند فرصت را غنیمت شمرده و با جایگزین کردن گزینه‌ای شایسته سعی در جبران عقب افتادگی‌ها دارند.

سعید راستی افزود: خدمات جناب آقای صمصامی‌فرد به مردم نباید فراموش شود کما اینکه شورای اسلامی در تعامل و همکاری با شهردار جدید نباید از هیچ کاری فروگذار باشد.

وی اضافه کرد: مهندس صمصامی از نیروهای فعال و خوب ما در شهرداری‌ها بوده و هم‌اکنون در سازمان همیاری‌های استان بوشهر از تجارب ارزنده ایشان استفاده می‌شود.

مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری بوشهر گفت: علی ماندگار شهردار جدید نیز از چهره‌های سرشناس و با تجربه‌ای است که دارای کارنامه‌ای بسیار عالی در امور مدیریت شهری است.

راستی تاکید کرد: نمونه بارز موفقیت ایشان، انتخاب وی به‌عنوان شهردار برتر کشور و در دو مرحله به‌عنوان شهردار برتر استان شناخته شده است و انتخاب ایشان از سوی شورای اسلامی این نوید را می‌دهد که در خدمت به مردم عزم خود را جزم کرده و ما امیدواریم شهرداری و شورای اسلامی با عملکردهای خود رضایت مردمی را جلب کنند.

در پایان این جلسه از زحمات چند ساله هوشنگ صمصامی‌فرد شهردار سابق عسلویه قدردانی و علی ماندگار به‌عنوان شهردار جدید عسلویه معرفی شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: انتصاب ، عسلویه ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.