رئیس آموزش و پرورش بشرویه گفت: آموزش و پرورش بشرویه تاکنون بیشترین آمار جذب کمک‌های مردمی در حوزه آموزش و پرورش استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جواد صارمی اظهار داشت: در 26 دی‌ماه سال 72 مجلس شورای اسلامی قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را به تصویب رساند.

وی ادامه داد: این قانون که یکی از مترقی‌ترین قوانین آموزشی کشور است که سبب ایجاد تحولاتی اساسی و بنیادین در سیستم آموزشی و پرورشی شد.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه با اشاره به نامگذاری 24 تا 30 دی به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش متذکر شد: شوراهای آموزش و پرورش تاکنون منشاء خدمات ارزشمند و تصمیم‌های سازنده‌ای در عرصه آموزشی کشور بوده‌اند.

این مسؤول تصریح کرد: عمومی کردن مسائل آموزشی در سایر مناطق و درگیر ساختن اذهان عمومی مسئولان و همه والدین با این موضوع زمینه حرکت نظام آموزشی کشور به سمت عدم تمرکز و مشارکت همگانی فراهم آورد.

صارمی تاکید کرد: آگاهی و آشنایی با این قانون و اجرای دقیق آن مسائل آموزشی را جزء جدا نشدنی زندگی اجتماعی قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: شوراها به عنوان عالی‌ترین نماد سیاست‌گذاری عمل می‌کنند و با استفاده از ظرفیت آنان می‌توان از تمام امکانات آحاد جامعه در مسیر تحقق اهداف عالی آموزش و تربیت اسلامی بهره برد.

برگزاری گردهمایی انجمن‌های مدارس بشرویه در هفته شوراها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت این هفته خبر داد و گفت: گردهمایی اعضای انجمن‌های مدارس و بازدید شوراهای آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های شاخص اجرایی در این هفته است.

صارمی اضافه کرد: معرفی و تجلیل از افراد فعال در زمینه مشارکت‌های مردمی و خیران، تقدیر از اداراتی که با شوراهای آموزش و پرورش همکاری دارند و همچنین فراخوان مقاله با محوریت بررسی عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در همه مولفه‌ها و ارکان نظام آموزشی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که توسط این مدیریت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: خراسان ، بشرویه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.