مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل 22 هزار و 522 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،ایرج عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد 20 هزار و 87 مورد در بخش کالا و خدمات بوده که 19 هزار و 767 مورد آن مختومه شده است.

وی میزان محکومیت پرونده‌های بخش کالا و خدمات را بیش از 202 میلیارد ریال عنوان کرد که 22 میلیارد ریال آن وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد پرونده‌های بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی را نیز دو هزار و 150 مورد اعلام کرد که دو هزار و 109 مورد آن مختومه شده است.

عزیزی با بیان اینکه در بخش بهداشت و پزشکی نیز بیش از یک میلیارد ریال محکومیت تعیین شده است، افزود: از این رقم بیش از 900 میلیون ریال آن وصول شده است.

وی تعداد پرونده‌های بخش قاچاق کالا و ارز را نیز 285 مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد نیز 283 پرونده مختومه شده است.

به گفته این مسئول محکومیت پرونده‌های قاچاق کالا و ارز نیز بیش از 86 میلیارد ریال بوده که حدود دو میلیارد ریال آن وصول شده است.

عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی، عدم اجرای تعهدات و ... از مهمترین تخلفات صورت گرفته در این مدت بوده که عزیزی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمانشاه ، تخلف ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.