ایام‌الله دهه فجر مایع عزت و سربلندی کشور در جهان است

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: ایام‌الله دهه فجر یادآور رخداد عظیمی است باعث عزت و سربلندی کشور در سطح جهان شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهارستان به منظور هماهنگی بین ادارات، سازمان و ارگان‌ها جهت برگزاری مراسم با حضور فرماندار شهرستان بهارستان، امام جمعه بخش گلستان و روسای ادارات شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.
 
سعید ناجی فرماندار بهارستان در این نشست اظهار کرد: دهه فجر مناسب‌ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد کیفی و حرکتی زوایا و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب برای عموم است.
 
وی در ادامه افزود: این پیروزی شکوهمند اتفاق عظیمی است که تمام نظام و ساختار سیاسی جهان و حاکم نظام بین‌الملل را تحت شعاع قرار داده است.
 
ناجی با اشاره به اینکه دهه فجر منشا استقلال و تشکیل نظام جمهوری اسلامی است گفت: جایگاه والا رهبر انقلاب، شهدای انقلاب، توجه به ارزش‌های دینی، عدم خدشه و انحراف از مسیرهای اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور از عوامل پیروزی این انقلاب است.
 
فرماندار بهارستان تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر کمیته های تخصصی مانند کمیته طرح و برنامه، کمیته ارتباطات مردمی، فرهنگیان، بسیجیان، دانش آموزی، دانشجویی، کارگری، جانبازان، روستایی، نخبگان و هیئت‌های مذهبی تشکل و وظایف به صورت منسجم مشخص شده است و هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها زیر نظر ستاد مرکز دهه فجر شهرستان بهارستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دهه ، فجر ، سربلندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار