وزیر اطلاعات با بیان این که کار حساس اطلاعات در نظام جمهوری اسلامی، کار سنگینی است، گفت: مقام معظم رهبری تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری امنیت را به مجاهدت خاموش تعبیر کرده‌اند که تعبیر صحیحی است، چرا که اگر اتفاقی در دورافتاده‌ترین گوشه کشور بیفتد همه از آن خبردار می‌شوند اما اگر ده‌ها بمب با خطرپذیری سربازان گمنام خنثی شود هیچ‌کس از آن مطلع نمی‌شود.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت‌الاسلام سید محمود علوی در معرفی مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری این استان دین‌داری، ولایت‌پذیری و پای‌بندی به احکام شرع توسط کارکنان وزارت اطلاعات را قابل ستایش دانست و افزود: نیروهای اطلاعات کار بسیار سنگین و حساسی را بر عهده گرفته‌اند، چرا که کار آنها مرتبط با حق‌الله و حق‌الناس است و اگر خداوند از حق خود بگذرد از حق انسان‌ها نمی‌گذرد.

وی با تاکید بر این که باید در چارچوب ارزش‌ها به سمت اهداف حرکت کنیم، گفت: اسلام حتی در شرایط جنگ به اخلاق اهمیت داده است و لذا راه حل خلاف، ارتکاب خلافی مقابل آن نیست.

علوی افزود: نیروهای وزارت اطلاعات به این اصول ملتزم هستند و من با تمام وجود احساس می‌کنم که کار آنها عبادت است.

وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن معرفی رضایی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی از تلاش‌ها و خدمات حاجیان در این سمت قدردانی کرد. /س

 

برچسب ها: کار ، حساس ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.