معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: از آغاز بارش های شب گذشته تا کنون بیش از 56 اکیپ راه در بخش روستایی مشغول پاکسازی معابر روستایی استان هستند

حمزه لویی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: الویت اصلی بازگشایی راهها به ترتیب به راه های اصلی ،فرعی و روستایی است و از زمان آغاز بارشها تا کنون این بازگشایی ها ادامه دارد.
وی گفت : با توجه به احتمال آغاز بارشهای مجدد از اوایل امشب ، کلیه راهدارخانه ها و راهداران راههای اصلی و روستایی در آماده باش به سر می برند و تا این لحظه نیز مشغول بازگشایی معابر در محورهای مواصلاتی استان هستند.
حمزه لویی افزود : تردد در کلیه های راههای استان با زنجیر چرخ آزاد است و رانندگان با رعایت نکات ایمنی و تجهیز زمستانی وسایل نقلیه می توانند از این راهها عبور کنند.
وی گفت: درصد راههای روستایی استان بازگشایی شده و تا شامگاه امروز نیز با تلاش راهداران و اکیپ های زمستانی باقی مانده راهها نیز بازگشایی خواهد شد.
حمزه لویی افزود : 400 راهدار در قالب اکیپهای امدادرسان جاده ای با بهره گیری از 110 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان در حال خدمت رسانی هستند.
استان مرکزی دارای 682/199 کیلومتر آزاد راه،694/33 کیلومتر بزرگراه و سه هزار و 85 کیلومتر راه روستایی است./س

برچسب ها: بازگشایی ، راه ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.