مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12، از عملکرد شهرداری این منطقه در نیمه اول دی ماه سال 92 در سامانه 137 خبر داد.

حسین سعیدی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 2 هزار و 33 پیام شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نیمه اول دی ماه سال 92 ارسال شده است.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه اول دی ماه سال جاری 95.32 درصد است.  
 
سعدی‌پور با اشاره به پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه منطقه 12 به سامانه 137 گفت: پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه منطقه 12 به سامانه 137 منطقه 12 شامل ناحیه یک 330 پیام، ناحیه دو 275 پیام، ناحیه سه 379 پیام، ناحیه چهار 354 پیام، ناحیه پنج 379 پیام و ناحیه شش 299 پیام است.  
 
وی ادامه داد: پیام‌های ارسالی به معاونت‌های شهرداری منطقه 12 سامانه 137 شامل معاونت اجتماعی و فرهنگی 12 پیام، حمل و نقل و ترافیک 6 پیام و معاونت فنی  عمران 3 پیام است.  
 
سعدی‌پور با اشاره به میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 است.  
 
میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک 98.08 درصد، ناحیه دو 96.24 درصد، ناحیه سه 93.69 درصد، ناحیه چهار 91.92 درصد، ناحیه پنج 94.21 درصد و ناحیه شش 98.04 درصد است.  
 
وی با اشاره به آمار پیام‌های ارسالی به شهروندان در سال 91 و 92 سامانه 137 گفت: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول دی ماه سال 91 به سامانه 137، 2 هزار و 887 پیام و میزان رضایتمندی 84.49 درصد پیام است 854 پیام ارسالی شهروندان در نیمه اول کاهش یافته و 10 درصد میزان رضایتمندی افزایش یافته است.  
 
سعدی‌پور در پایان با اشاره به فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول دی ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول دی ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل نظافت معابر، نوار حفاری طولی، جمع آوری زباله، لکه گیری چاله‌های معابر و هرس درختان است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، شهردار ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار