رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف و باران در جاد‌ه‌های کشور و انسداد محور کوهرنگ-مسجد سلیمان خبر داد.

سرهنگ حمیدی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار به خط و گشت‌های شعب راهداری در حال حاظر کلیه جاد‌ه‌های کشور از ترافیکی روان و عادی برخوردار هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی گزارش نشده است.
 
وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور بیان داشت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی ازجاده‌های کشور در حال حاضر در استان‌های اصفهان، یزد، اکثر محورهای استان خراسان رضوی و محور شیروان-بجنورد در استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.
 
سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در استان کلیه محورهای استان چهارمحال و بختیاری یخبندان اعلام شده و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و نیز اکثر محورهای استان خوزستان بارش باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.
 
وی با اشاره به محورهای مسدود تصریح کرد: در حال حاضر محور کوهرنگ-مسجد سلیمان به دلیل یخبندان مسدود است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه‌روزی و با شماره تلفن‌های 120 و 89255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت ، جوی ، ترافیکی ، جاده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار