گمرک فرودگاه امام (ره)اعلام کرد؛
گمرک فرودگاه امام (ره)اعلام کرد؛
به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرک فرودگاه امام (ره)،فاتحي مديركل گمرك فرودگاه امام(ره) گفت : بنابر اعلام دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري تهران و طبق طرح سنجش رضايت ارباب رجوع از نحوه ارايه خدمات دستگاه هاي اجرايي كه هر ساله توسط استانداري انجام مي شود ميانگين رضايتمندي اداره كل گمرك فرودگاه امام (ره) در سال 1391 برابر 62/84 درصد بوده كه نسبت به سال 1390 رشدي برابر 5/12 درصد داشته است .
مديركل گمرك فرودگاه امام (ره) گفت : مهمترين ويژگي سازمان هاي موفق در عصر حاضرتوجه ويژه به مراجعين و تلاش هدفمند در ارتقاي مستمر رضايتمندي مراجعه كنندگان از ارايه خدمات مي باشد.
فاتحي ضمن تشكر و تبريك به پرسنل گمرك فرودگاه امام(ره) در كسب اين موفقيت خاطر نشان كرد : تلاش فراوان و بي وقفه كاركنان كه به صورت شبانه روزي و ايام تعطيل جهت رضايت حال خدمت گيرندگان ارايه خدمات نمودند و اعلام نتايج بررسي هاي مميزين استانداري تهران در خصوص انتخاب سازمانهاي خدمت رسان به مردم، نشان از ترويج فرهنگ درستكاري ، امانتداري، وجدان كاري،روحيه كار جهادي و كارآمدي كاركنان پرتلاش گمرك فرودگاه امام خميني(ره)دارد.
شايان ذكر است شاخص هاي طرح رضايت ارباب رجوع از نحوه خدمات دهي دستگاههاي اجرايي استان تهران بر اساس اطلاع رساني، فضا و تجهيزات فيزيكي، سنجش اعتماد مراجعان، نحوه رفتار با ارباب رجوع، ميزان دسترسي به متصديان انجام كار، حضور شخص جايگزين در صورت غيبت متصدي انجام كار، تناسب متصديان انجام كار با تعداد مراجعين، ميانگين تعداد دفعات مراجعه ارباب رجوع براي يك كار خاص،ميزان اهميت دستگاه به جلب رضايت ارباب رجوع، رضايت مراجعان از نتيجه مراجعه به دستگاه و تمايل مراجعان به دريافت خدمات غيرحضوري مي باشد.
انتهاي پيام/