آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و روز بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

قائم مقام اداره کل امور مجلس سازمان صدا و سیما و مشاور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید غلامرضا رهبر، آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک گفت.

دکتر رضا واعظی، تمام اصحاب رسانه را جامعه هدف سازمان بسیج رسانه دانست و افزود: این رسانه ها هستند که می توانند مجلس ها، دولت ها و جوامع را به سوی هدفی عالی سوق دهند.

وی ادامه داد: امروزه بخش زیادی از دولت ها، معطوف به بخش رسانه است. جوامع چه بخواهند چه نخواهند در چم اطلاعاتی قرار گرفته اند و این صدا و سیما و رسانه ها می باشند که در جامعه نقش آفرینی می کنند.

مشاور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر دینی و این اصحاب رسانه هستند که باید با مأموریت سنگینی که بر دوش آنها گذاشته شده است، فرهنگ بسیج را در جامعه اسلامی شکوفا کنند.

وی، ادامه داد: جامعه رسانه ای ما نیازمند کمک های سخت افزاری است تا بتواند برنامه های گسترده و در خورو شأن جامعه ارائه نماید.

واعظی، هدف بسیج رسانه را هم افزایی، انسجام بخشی و همگرایی و کارگروهی برای هدایت جامعه به سمت تعالی عنوان کرد.

معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ها در جامعه، گفت: رسانه وسیله ای است که در برخی موارد از ابزار جنگی نیز بُرّنده تر عمل کرده است.

در این آیین، از رسانه های فعال استان چهارمحال و بختیاری، با اهدای لوح و هدیه از سوی معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم (ع) تقدیر شد./س

برچسب ها: بسیج ، رسانه ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.