مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه از ارائه بیش از بیست خدمت ویژه به شهروندان در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت خبر داد.

مهدی احمد مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد با سعادت ربیع گفت: در سالروز آغاز امامت حضرت امام مهدی (عج) میادین و خیابان های اصلی سطح منطقه با اکران بنر آراسته سازی شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در ادامه از ارائه بیش از بیست خدمت ویژه به شهروندان در سالروز  ولادت پیامبر اکرم (ص) به شهروندان سطح منطقه خبر داد و افزود: علاوه بر معابر ، میادین و کلیه گذرگاه های شهری ، مساجد سطح منطقه نیز آراسته سازی می‌شوند.

مهرابی به اجرای خدماتی از قبیل لایرویی ، آبگردانی و به طور کلی پاکسازی انهار سطح منطقه اشاره کرد و افزود: بر اساس پیشبینی های صورت گرفته کلیه جداره شهری سطح منطقه به مناسبت اعیاد ربیع به طور کامل نظافت و پاکسازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اکران بنر های موضوعی و تعویض پرچم های سطح منطقه در دو مناسبت ، شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت فرزند بزرگوارشان حضرت مهدی (عج) به خوبی انجام شد افزود: عوامل زیباسازی ظرف مدت بیست و چهار ساعت نسبت به تعویض پرچم و بنرهای نصب شده در سطح منطقه اقدام کردند.  
 

برچسب ها: فضا ، آذین ، امامت ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار