معاون توسعه منابع و نظارت راهبردی ستاد احیای امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب گفت: مردم بهترین مجریان امربه معروف و نهی‌از‌منکر در جامعه هستند و بهتر است به صورت زبانی در این راستا اقدام کنند.

به گزار ش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمد صنایع در گردهمایی منطقه‌ای تشریح اهداف چشم‌انداز 12‌ساله امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر گفت: امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر شیوه‌های مختلفی دارد؛ به‌گونه‌ای که در بسیاری از کشورهای اسلامی با توجه به الگوهای ساختاری، هرکس در این زمینه به دلخواه خود عمل می‌کند. در برخی کشورها مانند عربستان و پاکستان نیز کاملا دولتی اقدام می‌شود اما در کشور ما اجرای این امر با مردم بوده و مباحث مدیریتی، نظارتی و راهبردی آن با ستاد احیای امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر است.

وی ادامه داد: در ستاد احیا تلاش می‌کنیم درست احیا کردن فریضه امر‌به‌معروف را به مردم آموزش دهیم، زیرا وظیفه ترویج و گسترش امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر را به عهده داریم.

صنایع ضمن اشاره به این موضوع که ستاد احیای امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر در اذهان عمومی تنها وظیفه‌اش مبارزه با بدحجابی در جامعه است، تصریح کرد: طبق اقدامات سازمان‌یافته، برخی بدحجابی‌ها در جامعه، برای برهم زدن هنجارهای اجتماعی صورت می‌گیرد اما مهم‌ترین منکرات یک جامعه، فساد مالی و اقتصادی و مهم‌ترین معروفات شیوه درست خدمت‌رسانی به مردم است.

برچسب ها: مردم ، مجری ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.