دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از برگزاری مجمع عمومی حزب متبوعش خبر داد.

"سیدکمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های اخیر تشکل متبوعش، اظهار داشت: جامعه اسلامی کارمندان جلسات شورای مرکزی و جبهه پیروان خط امام و رهبری را به طور مرتب برگزار می‌کند.

وی با اعلام اینکه درحال بررسی مجمع عمومی حزب هستیم، اعلام کرد: بنا داریم طی یک ماه آینده و قبل از پایان سال مجمع عمومی را برگزار کنیم.

پیش از این نیز "سیدکمال سجادی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از تشکیل مجمع عمومی جامعه اسلامی کارمندان به عنوان اولویت فعالیت حزب متبوعش یاد کرده و گفته بود: چند سالی است جامعه اسلامی کارمندان مجمع عمومی نداشته و علت این مهم فاصله گرفتن برخی اعضا از مجمع بوده است.

وی همچنین اعلام کرده بود: طبق اساسنامه و هیئت موسس جامعه اسلامی کارمندان، نیاز به ایجاد یک مجمع جدید در این تشکل احساس می‌شود، همچنین ابقای بنده در سمت دبیرکلی وابسته به رای شورای مرکزی حزب است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه در حال حاضر تنها 7نفر عضو شورای مرکزی هستند، تصریح کرد: ما در تلاشیم  تا با عضویت نیروی تازه نفس و جوان شورای مرکزی را ترمیم و تکمیل کنیم تا در نهایت در سال جاری مجمع عمومی حزب احیا شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار