شرکت شهرک‌های صنعتی فارس شاخص بهترین عملکرد را در زمینه تامین بیشترین حجم از منابع مالی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی صداقت‌پور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: 6.7 درصد از منابع مالی شهرک‌های صنعتی کشور متعلق به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بوده است که این موضوع حاکی از استقبال مناسب سرمایه گذاران و صنعتگران نسبت به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس بوده است .

صداقت‌پور با بیان اینکه هم اکنون در 57 شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس با فراهم بودن زیرساخت‌ها شرایط برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت فراهم است، ادامه داد: سیاست و اولویت مهم شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس توسعه کیفی آنها از طریق اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی است و در این زمینه این شرکت در ارزیابی‌های کشوری عنوان برتر را کسب کرده که این موضوع بیانگر فعالیت‌های انجام شده است .

وی افزود: در 8 ماهه نخست امسال حدود 180 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای عمرانی و شهرک سازی در شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده و این شرکت جزو شهرک‌های استانی برتر در زمینه هزینه شهرک‌سازی بوده است .

صداقت‌پور ادامه داد: 10.2 درصد از کل هزینه‌های شهرک‌سازی در شهرک‌های صنعتی کشور در این شرکت هزینه شده است .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: میزان هزینه‌های اجرای طرحهای عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد 33 درصدی برخوردار بوده است .

وی همچنین با بیان اینکه در بخش بودجه جاری نیز تنها 10 درصد از منابع این شرکت در بخش هزینه‌های اداری، عمومی و تشکیلاتی صرف شده است، گفت : عملکرد این شرکت در این زمینه نیز جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود به نحوی که با انجام مدیریت مناسب منابع مالی در بخش اداری با صرفه جویی در هزینه‌ها، بخش عمده‌ای از منابع مالی صرف اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حجم ، منابع ، مالی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.