"علی تقوازاده" یکی از شاگردان "امین تارخ" از بازی خود در نقش "سینا" سخن می‌گوید.

"علی تقوازاده" بازیگر نقش "سینا" در سریال "آوای باران" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیووتلویزیون  باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص بازی در این سریال گفت: من از شاگردان "امین تارخ" بودم که از طریق دفتر وی با "حسین سهیلی‌زاده" آشنا شدم و افتخار آن را پیدا کردم تا در نقش "سینا" در این پروژه ایفای نقش کنم.
 
وی ادامه داد: "سینا" یکی از کاراکترهایی است که در دو فصل اتفاق می‌افتد فصل اول معرفی سینا و فصل دوم تغییر شخصیتی این کاراکتر است.
 
وی تصریح کرد: "سینا" یک نقش منفی است و بعد بد جوان‌های امروز را نشان می‌دهد و بخشی از تفاوت و تضاد در رفتارهایی که وجود داشته و در واقع مکمل نقش "بیتا" است.
 
"تقوازاده" درخصوص ارتباط مخاطب با این نقش اظهار داشت: من به عنوان یک بازیگر از خودم ناراضی‌ام ولی در حد توانم سعی و تلاش خود را انجام دادم و امیدوارم اگر کم و کاستی وجود دارد مخاطبان از ما بپذیرند بدلیل اینکه ما تجربه زیادی در این حرفه نداریم.
 
"تقوازاده" دلیل باورپذیری نقش "سینا" را اینگونه مطرح کرد: بازیگر در هنگام ایفای یک نقش، خود را در جایگاه بازیگر قرار می‌دهم، کاراکتر "سینا" در بطن داستان باتوجه به نویسندگی خوب این فیلم‌نامه، نکاتی را برای باورپذیری و انتقال شخصیت "سینا" به مخاطب به من داد.
 
وی تصریح کرد: دلیل باورپذیری این نقش، جدایی از تلاش خودم، کمک سهیلی‌زاده، امیرسلیمانی در ارائه کلید واژه، بسیار تأثیرگذار بوده است.
 
"تقوازاده" بیان کرد: در مجموع همه گروه "آوای باران" سعی دارند چهره جدیدی را وارد تلویزیون کنند به همین جهت علاوه بر تلاش خود بازیگر، پیشکسوتان این عرصه نیز تجربیات خودشان را در اختیار ما بگذارند که خود این مسئله به ایفای نقش و باورپذیری کاراکتر "سینا" بسیار کمک کرده است.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۱:۵۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
چشمات خیلی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۱:۴۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
ازت خیلی خوشم میادداداش فدایی داری