سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: این برد حاصل همدلی کادر فنی، هیئت مدیره و بازیکنان تیم گسترش بود و برای این پیروزی خدا را شکر می‌کنم.

عبدالرزاق در خصوص (پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن) به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که چنین بردی آن هم با اختلاف پنج گل نصیب تیم‌مان شد.

سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: تغییر و تحولاتی که در تیم ایجاد کرده بودیم باعث تکامل تیم شد و این باعث رضایت هواداران شهر تبریز شده است.

وی در خصوص برد با این نتیجه پرگل تصریح کرد: البته فکر می‌کردیم پیروز از زمین خارج شویم ولی قطعا این نتیجه هدیه امام زمان (عج) به مردم تبریز بود زیرا در چنین روزی همه عاشقان، امامت این بزرگوار را جشن می‌گیرند.

سرپرست باشگاه گسترش فولاد تاکید کرد: خوشبختانه عامل برد امروز ما همدلی و یکدلی هیئت مدیره بازیکنان و کادر فنی بود و امیدوارم این همدلی همچنان ادامه داشته باشد.

وی به اهداف باشگاه گسترش اشاره کرد و افزود: ما تمام تلاشمان این بوده همیاری و همدلی را بین اعضای تیم که در راستای اهداف باشگاه که همان تک روند بودن در جایگاه جدول است به وجود بیاورد.

عبدالرزاق تاکید کرد: از کادر فنی ، مدیریت و خصوصاً بازیکنان این تیم که با ارائه تاکتیک پذیری وبه اجرا گذاشتن بازی خوب و کسب نتیجه ایده‌آل در زمین تلاش کردند تشکر کردند که جای بسی تقدیر دارد.

سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: از رسول خطیبی سرمربی سابق تیم که برای سربلندی این تیم زحمت کشید سپاس‌گذارم زیرا این مربی نیز در جهت موفقیت تیم تلاش فراوانی کرده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در نهایت زحمات عوامل تیم منجر به رسیدن به اهداف باشگاه که موفقیت و سربلندی تیم است دست پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برد ، رضایت ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار