سخنگوی سازمان اوقاف، با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته وقف امسال با شعار "همه واقف باشیم"، گسترده‌تر از همیشه در سراسر کشور برگزار شد، گفت: طی این مدت بیش از پنج هزار خبر مرتبط با وقف منتشر شده است.

حسن ربیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: ستاد خبری هفته وقف در سازمان اوقاف و امور خیریه و به تبع آن در ادارات کل اوقاف سراسر کشور از 15 آذرماه آغاز به کار کرده و مصاحبه با صاحبنظران، کارشناسان، ائمه جمعه، روحانیون، هنرمندان، نمایندگان مجلس و ... را در دستور کار قرارداد.

وی با بیان اینکه ، بیش از 250 خبر و گزارش توسط ستاد خبری هفته وقف در این مدت تولید شد،‌ ادامه داد: بازتاب محتوای اخبار و گزارش‌های تصویری تهیه شده در سایر رسانه‌ها در دستور کار این ستاد قرار داشت. سخنگوی سازمان اوقاف و امورخیریه، بابیان اینکه تصویر افکار عمومی و انعکاس نظرات مسئولان و مردم درخصوص وقف جزو وظایف اصلی روابط عمومی سازمان اوقاف محسوب می‌شود، تصریح کرد: خبرهای تولیدی ستاد خبری هفته وقف به صورت روزانه در سایت اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف و امورخیریه برای استفاده عموم قرار گرفت. ربیعی با اشاره به تعامل سازنده ستاد خبری هفته وقف با رسانه‌ها و فراهم‌سازی امکان مصاحبه با مسئولان سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در طول این هفته سه نشست خبری با حضور پرشور خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط این ستاد مدیریت و برگزار شد. / انتهاي پيام/
برچسب ها: وقف ، ربیعی ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار