تیم منتخب کشتی فرنگی آذربایجان برای حضور در جام یادگار امام (ره) با 8 فرنگی کار به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جمشید خیرآبادی، سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان با تائید این خبر افزود:مسابقات جام یادگار امام (ره) یکی از تورنمت هایی است که برای ما اهمیت ویژه ای دارد به همین منظور 8 کشتی گیر خود را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.
 
وی با بیان این که همراه تیم اعزامی دو مربی و یک داور نیز حضور خواهند داشت تصریح کرد: هر چند در یکی دو سال اخیر سطح کمی و کیفی مسابقات جام یادگار امام نسبت به چندین سال قبل پائین آمده اما یقین دارم امسال شرایط متفاوت خواهد بود و از طرفی نیز چون این تورنمنت در ایران برگزار        می شود تیم منتخبی را آماده اعزام به جام یادگار کردیم.
 
خیرآبادی افزود: البته تیم منتخبی را نیز راهی مسابقات جام وهبی امره ترکیه خواهیم کرد،ضمن آنکه حضور پر قدرت در مسابقات جام جهانی برای ما اولویت اصلی است.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان خاطرنشان کرد: همان طور که از پیش هم گفته بودم در چند ماه گذشته برنامه ریزی اصلی ما حضور پرقدرت در مسابقات جام جهانی روسیه بوده به هیمن منظور اردوهای تیم به صورت مستمر برقرار است و حتی زمانی که تیم های منتخبی را به مسابقات مختلف اعزام می کنیم نفرات اصلی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند که امیدوارم در نهایت مزد تلاش خود را در رقابتهای جام جهانی بگیریم.
 
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روزهای 3 و 4 بهمن ماه جاری در سالن شهدای هفتم تیز تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.