نيروهاي ارتش عراق ابو صفاء دمشقي وزير دارائي به اصطلاح دولت اسلامي عراق و شام معروف به داعش را امروز بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ منابع عالي امنيتي اعلام کردند : ابو صفاء دمشقي در استان انبار  بدست نيروهاي عراقي بازداشت شد.  منابع امنيتي گفتند : اين مقام عالي گروه تروريست داعش تبعه سوري است و بازداشت او ضربه اي سنگين به گروه هاي تروريستي به شمار مي رود. 

در همين حال منابع امنيتي عراقي گفته اند : ابوبکر بغدادي سرکرده داعش هم در دو روز گذشته از عراق به کشور سوريه گريخته است.  اين منابع گفتند : فرار وي به دليل آسيب سختي است که نيروهاي عراقي به اين گروه تروريستي وارد کرده اند.

نيروهاي امنيتي عراقي گفتند:در دو هفته گذشته بيش از دويست عنصر داعش را در استان انبار به هلاکت رساندند که در بين انها بيش از سي تبعه کشورهاي عربي ديده مي شود. در همين حال برخي ديگر از منابع امنيتي گفتند : بيش از صد تبعه وابسته به کشورهاي عربي خود را به استان انبار رساندند تا به گروه تکفير داعش کمک کنند. 

ارتش عراق اعلام کرد : بيش از شصت درصد توانمندي داعش را از بين بُرد و تا سرکوبي کامل اين گروه تروريستي به عمليات خود ادامه خواهد داد.  بيشتر سران معروف داعش در عمليات ارتش عراق در استان انبار کشته شدند.  نيروهاي امنيتي در سه روز گذشته نيز راننده شخصي سرکرده داعش را در شمال بغداد بازداشت کردند.


انتهای پیام / 
برچسب ها: زندان ، بازدشات ، اسلامی ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار