استاندار چهارمحال و بختیاری ازسرعت بخشی به روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان خبر داد.

قاسم سلیمانی در نشست ستاد سرمایه گذاری استان چهارمحال و بختیاری گفت: صدور مجوز برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات در استان به دلیل موانع ادارای طولانی بوده که پس از انجام کار کارشناسی این روند اکنون به سه ماه تقلیل یافته است.
وی افزود: دستگاه های متولی امور مرتبط با سرمایه گذاری در این استان باید مطالعات لازم را از قبل انجام و فرایندهای سرمایه گذاری را بر روی پایگاه اطلاع رسانی قرار دهند تا سرمایه گذار در کوتاه ترین زمان ممکن استعلام های لازم برای سرمایه گذاری را دریافت کند.
سلیمانی افزود: مجوزهای سرمایه گذاری باید به افرادی داده شود که به معنای واقعی سرمایه گذار باشند و فقط صرف متقاضی بودن مجوز صادر نشود و سرمایه آورده متقاضی نیز مد نظر قرار گیرد تا شاهد دلال بازی در صدور مجوز نباشیم.
وی اظهار داشت: در زمینه ایجاد زیرساخت های سرمایه گذاری با توجه به وضعیت بودجه کشور و کمبود اعتبارات باید برای جذب سرمایه گذار تلاش شود.
سلیمانی همچنین بیان داشت: در طرح مجتمع پرورش ماهی رفن که 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، نیاز به 500 میلیون تومان اعتبار است که تا پایان سالجاری از محل اعتبارات استانی تامین می شود.
وی اظهار داشت: مجتمع پرورش ماهی هلن نیز که مطالعات آن به پایان رسیده، باید برای انجام زیرساخت به سرمایه گذار واگذار و پس از تکمیل زیرساخت ها مجوزهای پرورش ماهی به متقاضیان داده شود تا زیر نظر دستگاه های متولی بخش های مختلف مجتمع را از سرمایه گذار خریداری کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.