شهرداری منطقه 3 تهران به منظور ایمنی عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض بزرگراه ها اقدام به نرده گذاری بزرگراههای شهید مدرس و شهید حقانی کرده است .

 به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهدی طیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام این مطلب گفت : به منظور تشویق عابرین پیاده برای استفاده از پل های هوایی و حفظ امنیت آنان در هنگام عبور از عرض بزرگراهها، تقاطع های بزرگراه شهید مدرس با خیابان شهید دستگردی و بزرگراه شهید حقانی با کتابخانه ملی نرده گذاری شد.

طیبانی با اشاره به اینکه این تقاطع ها هر کدام به طول 300 متر نرده گذاری شده است افزود: از سوی دیگر تقاطع بزرگراه صدر با خیابان عطاری مقدم نیز با نصب 24 متر هندریل ایمن سازی شده است .

وی در ادامه نصب 40 عدد تابلوی تعیین سرعت در سطح بزرگراهها و نصب و جابجایی 5 عدد راه بند کنار بزرگراه کردستان به ملاصدرا ،نیایش به سئول شمال و شهید مدرس ورودی به آفریقا را بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در معابر شریانی و بزرگراهی منطقه 3 عنوان کرد.

طیبانی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر به منظور ایمن سازی بزرگراه ها طی یکماه گذشته 357 متر گاردیل با متعلقات در بزرگراههای نیایش ،کردستان ،شهید مدرس ،شهید همت ،شهید حقانی و خیابان های سئول و ملاصدرا نصب شده است .
 
برچسب ها: بزرگراه ، مدرس ، تقاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار