عملیات عمرانی و فنی پروژه پل طبیعت در اراضی عباس آباد در حال اتمام است و با تکمیل تجهیزات و امکانات جانبی نظیر کفپوش ها، آبنماها و فضاهای سبز این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، اردشیر نوریان با اشاره به برگزاری چهارمین کنفرانس ملی سازه فولادی کشور طی روزهای 4 و 5 دیماه خاطرنشان کرد: کمیته انتخاب طرح های برتر فولادی کشور در سال 92 که متشکل از نهاد های دانشگاهی و فنی مهندسی کشور است پل طبیعت را به عنوان طرح تقدیر شده فولادی کشور در بخش پل انتخاب کرده است.

وی تصریح کرد : سازه پل طبیعت حدود 2 هزارتن وزن دارد و جنس فولاد سازه آن ST523N بوده و مشابه جنس فولاد بکار رفته در سازه های عظیم فولادی دریایی مانند اسکله ها و سکوهای نفتی است که در قالب 14 هزار قطعه و با حجم 102 کیلومتر جوشکاری به یکدیگر متصل شده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد یادآور شد: پل طبیعت با 7هزار متر مربع مساحت و حدود 2هزار تن وزن به عنوان بزرگترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور دارای ویژگی های متمایز فنی، مهندسی و اجرایی بوده که شیوه طراحی و اجرای سازه فولادی آن برای نخستین بار در کشور اتفاق افتاده است.

نوریان از پل طبیعت به عنوان نمادی جدید برای شهر تهران یاد کرد و افزود: عملیات عمرانی و فنی این پروژه در حال اتمام است و با تکمیل تجهیزات و امکانات جانبی نظیر کفپوش ها، آبنماها و فضاهای سبز این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
برچسب ها: نوسازی ، پل ، طبیعت ، فولادی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار