ديه گو سيمئونه مربي تيم فوتبال اتلتيکو مادريد روز جمعه پيش از ديدار روز شنبه تيمش مقابل بارسلونا اعلام کرد اين تيم از زماني که خراردو مارتينو هدايت آن بر عهده گرفته،خطرناک تر شده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اين مسابقه در چارچوب حساس ترين ديدار هفته نوزدهم رقابت هاي فوتبال قهرماني باشگاه هاي اسپانيا موسوم به لاليگا برگزار مي شود.

سيمئونه گفت:«پيشتر آنها بيشتر عادت به حفظ توپ داشتند، امروز بازي آنها مستقيم شده و خطرناک تر از گذشته اند. کار مارتينو بسيار خوب است. امروز آنها در کناره ها بسيار سريعتر هستند به ويژه زماني که الکسيس سانچز، پدرو و نيمار بازي مي کنند.»

اين ديدار درحالي به ميزباني اتلتيکو برگزار مي شود که بارسلونا و اتلتيکو مادريد با امتياز برابر و با توجه به تفاضل گل بهتر به ترتيب در جايگاه اول و دوم اين رقابت ها قرار گرفتند.

در حالي که برنده اين ديدار قهرمان نمادين زمستاني رقابت هاي لاليگا خواهد شد، سيمئونه خاطر نشان کرد: «اين ديدار يک فينال نيست و تنها يک ديدار بسيار مهم در رقابت هاي لاليگاست.»

وي همچنين اذعان کرد: «ما واقعيت را مي پذيريم : بي شک به صورت فردي آنها بازيکنان بهتري دارند. اما ما کار گروهي داريم و شايد اين يکي از نکات قوت ما براي رقابت با اين تيم باشد.»

وي همچينين در مورد ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا نيز گفت:«ابتدا به عنوان يک هموطن از اينکه مسي آمادگي کامل خود را به دست آورده خوشحالم زيرا ما در جام جهاني به وي نياز داريم.»

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار